Obľúbené filmy (10)
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Nejlepší díl mé milované ságy. V dětství mě spíš učaroval Return of the Jedi, postupem času však převážila misky vah síla Impéria. Démonický hlas Jamese Earla Jonese mě bude, snad jako síla provázet po celý život.
Vtedy v Amerike (1984)
Do dokonalosti vybroušený diamant, film který mě první napadne, když příjde řeč na to nejlepší z kinematografie. Fantastické spojení tří titánů Leone, Morricone, De Niro.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Vrchol Dolarové trilogie, nejlepší z Leoneho filmů z Divokého západu a nepřekonatelný zástupce žánru western. Fantazie.
Neľútostný súboj (1995)
De Niro vs Al Pacino. Provařený, přesto stálé skvostný dialog v kavárně, závěrečné podání ruky, uvěřitelná bankovní loupež, skvěle nazvučená přestřelka v ulicích, či osudová vendeta s "předlouhým loučením". Vyváženě namíchaný koktejl, jenž mám tak rád. Díky za něj.
Carlitova cesta (1993)
Famózní Al jako Portorikánec Carlito, v nejlepším režijním počinu De Palmy.
Krstný otec (1972)
Sophiina volba vybrat mezi prvním a druhý Kmotrem. Srdce nakonec volí první díl této skvostné trilogie, ačkoliv nenajdu racionální důvod proč tomu tak je.
Leopardia žena (1938)
Crazy komedie s mou milovanou Katharine. Neúnavný útok na bránici, díky kterému jsem začal objevovat krásy Zlaté éry Hollywoodu.
Pred úsvitom (1995)
Aneb jak jeden odhodlaný Američan, při hádce německy hovořícího páru, k sympatické Francouzce přišel. Milá konverzačka z krásného města.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Filmové pohlazení po duši a pravoplatný král všech žebříčků.
Rivali (2013)
Nejlepší film uplynulé dekády,