Recenzie (69)
Čarodejnice (1998) (seriál)
Děsně blbý triky..
Černá zmije - The Black Adder (1983) (séria)
Tenhle seriál mi totálně pozlobil bránici, musím smeknout před smrští břitkého humoru Mr. Edmunda a jeho poněkud anomálního společníka Baldricka. Nádherná ukázka absolutního humoru ze "středověkého" prostředí.
Vtierka Castle (2009) (seriál)
No musím říct, že jim to spolu pěkně jde:).
Columbo (1971) (seriál)
Co tu sakra dělá ten strejda v tom bavlňáku? Columbo je prostě originál. Myslím, že koukatelné i pro další generace.
Profesionáli (1977) (seriál)
Některé kousky prostě nestárnou. Profíci v sobě mají zvláštní razanci a syrovost, která je od seriálů podobného ražení dost zásadně odlišuje.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Né vždy. když si člověk myslí, že je to pravda to tak je a naopak. Je to taková oddechovka na ospalý pozdní večer, když už se vám oči klíží a celkem dobře se u toho usíná.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Dlouhej jak dálnice a blbej jak silnice.
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Nádherný seriál v kouzelném černobílém provedení. Co napsat víc o tak jazykově vytříbeném a s hravostí podaném inteligentním humoru dvou postarších pánů, který člověka svojí výsostnou a krásně okolkatou řečí nádherně a nesmazatelně pohladí po duši. Do každého počasí, každého rozpoložení, prostě navždy tu pro mě jsou Dva písaři..
Plastická chirurgie s. r. o. (2003) (seriál)
Příliš mnoho sexu na metr čtvereční a mimoto některé zdejší tváře by mohli rovnou střemhlav do muzea voskových figurín a to je to o plastice!:)
Střemhlav (1979)
Tak moc o někoho stát, že za ním půjdu světa kraj dokud nepadnu. Druhá strana to tak neprožívá, čas plyne a život utíká a jemu to pořád visí v hlavě a snaží se zapomenout, ale nejde to. Je to až k zbláznění a já se té jeho urputnosti dosáhnout svého cíle prostě jednoduše divím..