Obľúbené filmy (10)
21 gramov (2003)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Truman Show (1998)
Spalovač mrtvol (1968)
Gran Torino (2008)
Voľný pád (1993)
Hra (1997)
Forrest Gump (1994)
Tajomná rieka (2003)
Jedna z nejlepších kriminálek, co jsem kdy viděla. Dokonalá režie Clinta Eastwooda a dokonalé obsazení v čele se Seanem Pennem, skvělé herecké výkony. Úchvatný děj, který se tváří naprosto jasně, a i když si divák uprostřed filmu myslí že ví, jak skončí, mýlí se. Skvěle vymyšlené, třebaže film působí velice negativně na lidskou náladu.