Recenzie (29)
Oppenheimer (2023)
Čakal som od toho viac. Pozerať sa hodinu na vykonštruovaný súdny proces v Amerike vzhľadom, že v komunistických diktatúrach boli takto zlikvidované milióny nevinných ľudských životov mi pripadalo banálne.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Recyklát predchádzajúcich dielov bez charizmy. Herci zostarli, zmenil sa režisér, chýba tomu ľahkosť, chýba okultizmuz, príliš veľa akcie najmä na začiatku filmu. Náklady na film cez 200 mega dolárov(Archa stála 30 mega) a výsledok rozpačitý. Predchádzajúce diely som schopný sledovať do nemoty, tento asi nie. Škoda.
Zakliata jaskyňa (2022)
Po dlhých rokoch som si pozrel v tv rozprávku, a to práve Zakliatu jaskyňu. Asi som už asi starý, ale pri pozeraní u mňa nevznikla žiadna emócia napriek tomu, že ju vytvorili prevažne ženy. Viem, že sme malá krajina a tomu zodpovedajú rozpočty filmov, ale nemohli by sme aspoň raz za päť rokov nakrútiť niečo poriadne, čo by som si mohol pozrieť aj opakovane.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Celkom nudný a zbytočný film.
Volání vlků (1983)
Kto je lepší, vlk alebo človek? Z filmu vychádza vlk v lepšom svetle.
Rjaba, sliepočka jarabá (1994)
Dosť dobré, odporúčam.
Bože, ako hlboko som klesla! (1974)
Starý dobrý taliansky humor. Odporúčam vzhliadnuť.
Noe (2014)
Do okamihu ako sa dostala Archa na vodu to bolo výborné. Melodráma okolo narodenia dieťaťa / detí bola už však zbytočná a dlhá. Vizuálne efekty a hudba Mansela boli bez chyby. Film treba vidieť viackrát.
Angel Heart (1987)
Revolučné.
Klub bitkárov (1999)
Odhliadnuc, že už bol nakrútený Angel Heart, tak celkom dobré. Skúseného psychonauta to však neprekvapí.