Recenzie (153)
Sklenené peklo (1974)
Když začne boj o holý život, je jedno kolik máte na bankovním účtu nebo čím jste! .Můj první katastrofický film a hned ten nejlepší ! Skvělí herci, akce a napětí po celý film. SKVOST!!!
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Hned první scéna,kdy se Jean-Baptiste Grenouille narodí, vás přiková k obrazovce. Pak už jen hltáte celé vyprávění jeho života, v sirotčinci, v koželužně , v parfumérií a nakonec na popravišti. Na konci se mi akorát zdála přehnaná hromadná orgie ,ale zase obdivuji odvahu všech komparzistů . Úžasná atmosféra 17.-18.století ve Francii, špína a puch a uprostřed krásná,voňavá rusovláska....... Stojí to za to !!!!
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Některé dveře by nikdo neměl otvírat !!!! Moc hezká hudba, nádherná animace a hororová atmosféra. Nejhezčí je přechod ze světa fantazie, ostrých barev,zábavy a roztomilých zvířátek...do ponurého ,šedého,tajuplného světa plného krys , dušiček a mámy čarodějnice s přišitými knoflíky místo očí ......NÁDHERA !!!!
Sedem (1995)
Co dodat. OBŽERSTVÍ, LAKOTA, LENOST, CHTÍČ, PÝCHA, ZÁVIST, HNĚV.... Absolutně perfektní film, který dobře zabrnká na psychiku . Velmi překvapivý závěr !
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Začalo to titulní písní Love and Marriage ,kterou nazpíval Frank Sinatra-super! Seriál se super hláškami a skvěle vymyšlenými postavami. Koho by nechytl za srdce chudý prodavač bot s absolutně nevzdělanou manželkou, s promiskuitní a hloupou dcerou a s neoblíbeným,stále nadrženým synem. Je to takový dospělácký večerníček .
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Drobný zlodějíček Earl co se během seriálu 3x rozvede , při focení zavírá oči a má snahu odčinit vše zlé ze svého života......,mladší brácha Randy mírně retardovaný, a spousta dalších neuvěřitelně bláznivých postav (Joy,Krabák,Catalina,Patty....)Absolutně střelený seriál, plný skvělých hlášek. Člověk se musí smát od začátku až do konce!
Ospalá diera (1999)
Tim Burton + Johny Deep, co víc si přát! Nemám moc ráda horory,ale toto zapadá i do historie a pro mně opět prazvláštní a unikátní vyšetřovatel vražd.Nádherně tísnivá a děsivá atmosféra a hudba taky na jedničku .
Ja, robot (2004)
Perfektní sci-fi s perfektním Willem,který tam přesně zapadá do role. Roboti všude kam se podíváš....neměli bychom se zamyslet ????
Ja, legenda (2007)
Will je prostě má srdeční záležitost a sci-fi taktéž. Obdivuji to,že skoro celý film je jen jediná postava a vystačí si! Jen některé animace,třeba zvěř, jsou prazvláštní. Ale mně se to líbilo a ráda se u toho lehce bojím.
Columbo (1971) (seriál)
Zřejmě miluji šílené detektivy ! Člověk dopředu ví ,kdo vraždu spáchal,ale těší se,jak na to Columbo příjde. Prostě brilantní mozek ,kterému neunikne jediný detail. Zajímavé je, že neustále mluví o své ženě, ale v žádném díle ji neuvidíme.