Recenzie (100)
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004) (seriál)
Myslím, že seriál, který schválně čerpá vtip z trapnosti, není o nic lepší než seriál, který je trapně vtipný omylem. Tím chci říct, že vtipné to občas je, ale tím nejhorším způsobem...
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Typický film, ve kterém záporáci (upíři) nevyužijí x šancí na zabití hlavního hrdiny, ale místo toho udělají "upíří ksicht" nebo provedou nějaký "duchaplný" monolog. Na druhou stranu, musím ocenit historickou přesnost... :-D
Návrat z doby ľadovej (2006)
Bojím se, že na tom bude něco pravda. :-D Myšlenka skvělá, ale mohlo to být vtipnější.
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Stylové. Film je plný skvěle vymyšlených postaviček, které vás nebudou nudit.
Strážcovia (2009)
Tento film je plný "WTF". Např.: "Proč se z jaderného fyzika stane po nehodě modře svítící, nesmrtelná a filozofující bytost, která zpravidla nechodí oblečená?" Něco takového by se dalo říci víceméně o každěm z Watchmenů, takže když to shrnu, připadají mi spíše jako parodie na superhrdiny, což by mi vůbec nevadilo, kdyby to ovšem bylo schválně. Možná jen nedokážu ocenit tyto komiksové "skvosty"...
Ostře sledované vlaky (1966)
Absolutně nemastný a neslaný film. S trochou nadsázky ve filmu najdete tak 3 "vtipné" hlášky a to možná přeháním. Pár zajímavých postav tam je, jenže nic zajímavého se jim nestane, takže jedním slovem – nuda. Těžko říct, o čem tento film je, jestli o sexuálních problémech, o 2. světové válce, nebo jen prostě o vláčcích. Podle mě o ničem.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Proč mi připadá, že v každěm dílu Transformers zemře Megatron? Nebo ho vždycky z toho šrotu, co po něm zbyde, opraví? Sakra! A to jsem si myslel, že ti Autoboti jsou chytřejší. Asi si budu muset počkat i na čtverku, aby se moje teorie potvrdila. Dívat se na to znovu nehodlám.
Iron Sky (2012)
Povedená satira. Bavil jsem se skvěle, zejména americkou prezidentkou a kongresem OSN :-D. Najdou se sice lehce crazy místa, ale dá se nad nimi přivřít oko.
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
O poznání horší pokračování. Jen si říkám, zda-li se to nemělo jmenovat spíše "Iron Man: Origins". I když lidé v minulosti asi byli odolnější.
Drive (2011)
Dějově prázdné. Hlavní hrdina jakoby neuměl mluvit, nebo co hůř – neměl co říct. Do toho ještě divný konec... Automobilové honičky to sice zachraňují, ale ne dostatečně.