Recenzie (15)
Mulholland Drive (2001)
***** [pět hvězd, lol]
Pred súmrakom (2004)
Raffaello, více než tisíc slov.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Päť podozrivých (2003) (epizóda)
Věčně mi při rozplejtání záhad kreslil ten namyšlenej buřt fakáče na skla mých brýlí, dnes konečně můžu říct: Ha, Poirote, mám tě!
V srdci mora (2015)
Nedráždi velrybu bosou nohou, nebo tě sejme - Moby Dick
Barabe! (2001)
Něco jako Trainspotting ;-)
Machři a šprti (1999) (seriál)
Skvěle obsazený seriál! :)
Ako som balil učiteľku (1998)
Pacient Max Fisher rozjel balící teátr a jeho techniku doporučuje devět z deseti bláznů ... :-)
Olovená vesta (1987)
Pobyt ve výcvikovým táboře beru jako jednu z nejlepších komedií vůbec. Ne vážně, kdyby to skončilo po těch padesáti minutách, tak je to jasných pět hvězd, ale ta druhá část .. mám v sobě rozpor, podobnej jako Joker, kerýho zdobí born to kill na hlavě a odznak hipíků na hrudi.
Vzpomínky na lásku (2004)
Prej se u toho má brečet ...
Zidane, portrét 21. století (2006)
Tohle asi dokážou ocenit jenom fanatičtí fanoušci Realu Madrid nebo studenti umění. Pro normální smrtelníky docela nuda. :)