Obľúbené filmy (9)
Krstný otec (1972)
It's nothing personal, it's just business... po přečtení knihy jsem byl od první až do poslední minuty v naprostém úžasu.
Kokaín (2001)
Člověk si dokáže naprosto představit jak se snadno stát drogovým dealerem.. Ať máš vítr vždy v zádech a slunce ve tváři a ať tě tvůj osud zavane až ke hvězdám...
Útek do divočiny (2007)
Naprosto bravůrní film.
Druhá šanca (2005)
Mafiáni (1990)
Gattaca (1997)
Sci-fi mám rád, a tohle sci-fi se povedlo, jednoznačně hodnotím plným počtem.
Šťastie na dosah (2006)
Jeden blbec na večeru (1998)
Francouzské komedie mám rád, a tahle mě pobavila náramně.. Celý "blbý" příběh odehrávající se v jednom bytě je k popukání.