Posledné recenzie (20)
7 dní hříchů (2012)
Rád vidím, že se tuto tématiku snaží pokrývat další film, mám ji rád, ale takhle opravdu ne..... Je mi líto, ale z hlediska historického a filmového je to zbytečný příspěvek do kinematografie. S Habermannovým mlýnem ani nemůžu srovnávat. U filmu tohoto typu bych čekal spíše socio-psychologické vykreslení samotného děje , nežli hru na vlky a zajíce s detektivním nádechem. Filmu nepřispívají ani záporáci s nepřirozenými reakcemi. A hlavně - proč ty zvraty, mein Gott? Viz Schmitzer alias tajný mstitel.... a samotný zvrat na konci filmu, k čemu ten byl nutný? Měl filmu snad přidat nějakou vyšší hodnotu a dát zapomenout na stupidní křečovité dialogy? Celkově mě to nějak nechalo chladným (až na ten vztek při odchodu z kina), některé scény tlačili až moc na pilu a ty, které ve mě měli něco vyvolat, se mnou ani nehnuly.... Bohužel, tohle na pokrytí téhle tématiky sude, ke které film nemá co říct, opravdu nestačí. Dávám jednu hvězdu a to je maximum
Na vlásku (2010)
Bylo velmi příjemné vydat se znovu do Dysneyovského světa, zvláště takového, kde některé scény a vtípky rozvibrovaly moji bránici téměř za únosnou mez (odkaz na Šemíka).
Avengers: Pomstitelia (2012)
Užil jsem si to N.A.P.L.N.O. Elitářský spolek těch nejlepších, nejskvostnějších a nejnamachrovanějších v plné palbě! Za 5*****