Recenzie (422)
Captain Marvel (2019)
Jeden z mála Marvel filmů, který už znovu vidět nechci. Skvělý Nick Fury, návrat Coulsona a hrátky s ufony, zbytek těžký podprůměr. Alespoň na toho Stana Lee si vzpomněli.
Kameňák - Sto miliónov (2019) (epizóda)
Nevím čeho tam bylo více, jestli reklam nebo trapných vtipů. Tři reklamy v 56 minutovém filmu? Prosím dost...
Kung-fu mela (2004)
Zjevná inspirace Matrixem, ale má to spoustu vlastních nápadů, je to vtipné a těžko se tomu dává méně než 5 :-)
Overlord (2018)
Neuvěřitelná jízda, která překvapí skvělými efekty, kvalitní výpravou, nápaditým příběhem a všechno to vypadá jak old schoolový Return to the castle Wolfenstein. Akční a brutální jízda ve stylu Zachraňte vojina Ryana je tak dobrá, že si zaslouží českou premiéru.
Neklid (2018)
https://kulturio.cz/recenze-film-neklid-2018/ Chladný rozjezd, depresivně bledé barvy, živá kamera a zamotaný závěr. Milovníci dějových zvratů a mindfucků si budou hodovat, dánská produkce přišla se zajímavým filmem, který by však na poli hollywoodských bijáků těžce pohořel. 90 minutová stopáž je skousnutelná, ale i tak filmu trvá hrozně dlouho, než se se probudí k životu a začne se něco dít.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Kubrick si potrpí na dlouhé, ničím nerušené scény. Je to nádherná nadčasová vizuální opera, která v dnešním světě nemá místo, ale zaslouženě se stává kultem, který nikdy nezemře.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Je to v podstatě mix lepších či horších gagů, splácaný do jedné příběhové linky.
Zlé časy v El Royale (2018)
Spusta skvělých nápadů, velmi pěkně zpracované pozadí postav. Možná jen ta stopáž je přeci jen tak o 15 minut přepálená...
V pasti (2018)
Takhle by se mělo pracovat s nízkým rozpočtem! I když něco asi padlo na Sandru Bullock a Johna Malkoviche, ale i tak tvůrci odvedli solidní práci.
Aquaman (2018)
Konečně. První DC film kde si akci fakt užijete, protože to nejsou jenom rozmazané digitální fleky. Pěkná kamera, velkolepá hudba a je to všechno veselejší a hravější. Je to prostě fajn :-)