Posledné recenzie (419)
Fallout (2024) (seriál)
Větší jízdu jsme si snad ani nemohli přát. Různorodé a dobře prokreslené postavy, drsná akce bez kompromisů a poutavý příběh, který vás nutí sledovat pořád dál a dál. Možná jen to neustálé "náhodné" setkávání postav v pustině a Maximova linka, kde si nemohli odpustit woke kámoše. Ale jinak parádně zpracováný a důstojný hold videoherní legendě. Jen tak dál Amazone, jen tak dál... možná ti i prominu zmršeného Pána prstenů.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Lidé byli odsunuti na vedlejší kolej a divák dvě hodinky sleduje souboje CGI gigantů. Příjemná jednohubka, která uteče. Tentokrát sledujeme hlavně Konga v jeho světě, který má dost atrakcí a nápadů, aby fungoval. Příště tomu dejte méně barviček, ať to nevypadá jak přerostlí Avengers (Transformes), trochu krve a rating R a člověk na to s úsměvem půjde znovu. 65%.
Opičí človek (2024)
Kolem filmu se vytvořil takový hype, že měl člověk pocit, že nás čeká nová kultovka ještě předtím, než to vstoupilo do kina. Jenže ve skutečnosti to sice mělo netradiční barvičky a celkem solidní akci, ale za to ji bylo výrazně méně, než by člověk doufal, hudební doprovod se minimálně dvakrát těžce netrefil a u finálních soubojů mi chyběla větší dramatočnost. Díky příběhu, kdy hrdina infiltruje podsvětí drog a levných žen za účelem pomsty, se jednalo o dobře vykonstruovaný nadprůměr. Na druhou stranu, člověk měl pocit, že hrdina díky štěstí povýšil a prozíravosti povýšil až příliš rychle. Lépe by to možná fungovalo jako minisérie o 6 dílech s velkolepým finále. 75%