Obľúbené seriály (10)
Amanda O (2008)
To byla ale parádní jízda :-)
Kilmi, hilmi (2015)
Čaro lásky (2009)
Jsem unešená. Naprosto nechápu jak tomu někdo může dát odpad, lidi přešlápněte si !
McLeodove dcéry (2001)
Bimil (2013)
Kosti (2005)
Prvých 100 (2014)
Na tomto seriálu neskutečně ujíždím. Nemohu se dočkat 5 řady, už aby tu byl konec dubna. A těším se na další řady co jsou v plánech :-D :-D Jasper a Lincoln, osoby které jsem zbožňovala už neuvidím a to mi dohání k pláči :-(
Stranger Things (2016)
Dokonalé a v koutku oka zvlhčené. Znovu a potřetí... napnutá jak kšanda, chci to zažít počtvrté...