Recenzie (51)
EcoModa (2001) (seriál)
Škoda slov....0%
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
5 minut tohoto nechutného paskvilu stačilo a málem sem se poblil.Je dost zarážející a smutné , že se někdo vůbec k takovémuto počinu upsal.Zblitých 0%.
Telefónna búdka (2002)
To byla fakt síla.Myslel sem že to bude zase 1 z většiny amerických ( dnešních ) slátanin a ejhle! Od začátku až do konce jsem byl přímo přikován u židle a čekal , jak to dopadne.Pro mě jasných 5 hvězdiček.Bravurně natočený thriller + trošku mixu s komedií.
Kamenný řád (1975) (seriál)
Tak tohle není vážně můj šálek kávy.1 hvězdička jen za slabé herecké výkony.
Vyšší princip (1960)
Ty náckové byly ale svině.Jinak velmi dobře natočený film se skvělým obsazením.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Pan režisér Strach opět potvrdil , že je sakra dobrý režisér.Dobrý scénář,dobré herecké obsazení a navíc moc hezká kamera.Mimochodem scény odehrávající se v temních útrobách byly opravdu vypečené a celkem jsem se i zabál. 80%
BrainStorm (2008) (TV film)
Nevím , po shlédnutí tohoto filmu mi připadá že jsem se díval na Kameňák,Hodnocení nezachrání ani pan Brzobohatý.Nemůžu jinak. 2 %
Prominenti (2010) (relácia)
Proč se probůh točí takové žumpy????Proč?????Smradlavá žumpa+nesnesitelná a navíc hlavně trapná Asterová = Prominenti. 0%
Experti (2006)
Nedalo se na to koukat, je to film o ničem....
Tretí princ (1982)
Možná budu až moc přísný , ale bohužel se mi tato pohádka do paměti nijak nedostala.Herecké výkony jsou na mě až moc slabé a většina herců pouze cituje to , co se naučili ve scénáři.Nejslabší film jinak velmi dokonalého režiséra A.Moskalyka.18%