Recenzie (65)
96 hodín (2008)
Už dlouho jsem neviděla tak silný film. Liam Neeson exceluje, i když mu to drsňáctví úplně vždycky nežeru. Chápu, proč mě rodiče loni nechtěli pustit s kamarádkou do Itálie. :-)
Zápisník jednej lásky (2004)
Že jde o jeden z nejsmutnějších a nejromantičtějších filmů? Pche, pak si nejspíš půjčili scénáristu z Velmi křehkých vztahů a režiséra 3:15 zemřeš.
Tajný deník call girl (2007) (seriál)
Pecka! Ironické, svižné, vtipné... :-)
Habermannův mlýn (2010)
Nechápu, proč se Češky nemohly obsadit českými herečkami a proč jsou některé scény trapně emotivní. Říkat si při hromadné popravě sousedů a navíc před Gestapem ,,miluji tě" taky není úplně ono. Jinak ale pěkný film.
Sultán (2011) (seriál)
Můj čuch mě nezklamal - tento seriál je sračka. Ale dobře se u toho píše seminárka. :-)
Vzpomínky na lásku (2004)
Byl jsem varována, že si popláču a taky jsem si poplakala. Zezačátku byl sice děj kapku rozvleklý, ale každý detail má v ději svou pointu. Film jsem viděla v původním znění s anglickými titulky a jediné, co mi na tom vadilo byl korejský způsob hraní a ta jejich prapodivná řeč. :-)
Krajné medze (1995) (seriál)
Jak se mohl někdo tak výbornej jako pan Lukavský upsat takové slátanině...?
Súmrak (2008)
Debilita, která rozpaluje -náctileté klíny. Máme se na co těšit...
Dažďová víla (2010)
Hvězdička za zvučná jména (Vlasáková, Donutil, Stašová, Labuda) a farmu / Y Cunkov, která se na filmu podílela. Hlavní chudinka je sice krasavice, leč její milý disponuje asi jen třemi výrazovými prostředky, což to vše sráží na kolena. Děj je utahaný-uspěchaný-utahaný-pozastavený-utahaný-uspěchaný, bez špetky vtipu nebo originality.
Škola princov (2010) (TV film)
V dnešní době je asi opravdu těžké sehnat dívku, která odpovídá princeznovskému vzhledu. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč vypadá hlavní hrdinka jako lesní skřítek s mozkovou dysfunkcí. O princi nemluvě - pan Ruml ho hraje stejně dementně jako Lexu v Comebacku.