Obľúbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Takto má vyzerať správny film. Skvelí herci, réžia, dej. Rozpisovať sa viac nemá cenu. Treba vidieť, doporučujem.
Schindlerov zoznam (1993)
Pán film, povinné čítanie pre kinomilov.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Tom a Charlize šlapú ako hodinky, tento film by mohol trvať ešte dlhšie....nemám dosť, čakám pokračovanie. Bravo.
Zelená míľa (1999)
Krásny film, chytí za srdce.
Správna dvojka II (1998)
Je málo filmov, ktoré môžem vidieť každý mesiac, stále dokola a dokola. A medzi takéto patrí komédia o dvoch dôchodcoch, ktorí sa zhodou okolností vybrali na svadbu svojich detí. Napriek tomu, že obaja sa nemajú v láske, sú tak roztomilí a vtipní, že im dokážete odpustiť všetky nedostatky a prešľapy, ktoré robia v tejto „road movie“. Jack Lemmon a Walter Matthau rozohrali svoju typickú choreografiu a stávajú sa tak nesmrteľnými.
Tri dni k slobode (2010)
Nedajte sa oklamať prvými piatimi pohodovými minútami tohto výborného „konšpiračného“ snímku. Manželka hlavného hrdinu, učiteľa matiky zo strednej školy, ktorého stvárnil Russell Crowe, je obvinená z vraždy a všetko nasvedčuje, že zostane beznádejne odlúčená od syna do konca života. Ťažká situácia si vyžiada riskantné riešenie. Počas celého filmu ste v napätí a do konca neviete ako to dopadne.
Ctihodný občan (2009)
Thriler na špičkovej úrovni.
Na hrane temnoty (2010)
King Kong (2005)
Mám rád zvieratá. Mám rád veľké zvieratá, ktoré majú veľké a dobré srdce. Takéto srdce má King Kong. Peter Jackson natočil ďalšiu verziu známeho príbehu. Dodám - majstrovsky.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Drsná doba, drsná príroda, drsný život...