Recenzie (34)
Cesta (2009)
S přimhouřenýma očima, protože narozdíl od knihy to byla občas nuda.
Avatar (2009)
Za 5* , ale ten dabing si mohli odpustit.
G.I. Joe (2009)
Pro mě teda příjemné překvapení, krásně jsem si zavzpomínal jak jsem si před pár lety taky tak hrál. Sice hlavně ve své fantazii a za míň peněz, ale i tak jsem několikrát za film zalitoval, že už jsou ty časy pryč : )
Kagemuša (1980)
Rozmáchlá historická freska, při níž se divák neznalý japonských reálií chvílemi nudí a chvílemi ztrácí. Taky tu chybí lehkost jeho prvních snímků...Přesto je to výjimečný historický opus, který se dívá na nástup Tokugawů z pohledu "druhé" strany.
Pozemšťan (2007)
Intelektuální masturbace, která by byla zábavná kdyby jste se jí mohli zúčastnit. Takhle jen za 3*.
Kancl (2005) (seriál)
po prvnich trech dilech jsem to musel vzdat, vsechna ta marnost a nesmyslonost jejich prace me spise uvrhla do deprese nez pobavila...moc diky steve
Tokio! (2008)
INTERIOR DESIGN 5* MERDE 3* TŘESOUCÍ SE TOKIO 4* PS: nebýt druhého příběhu, bylo by to za 5*
Pochybnosti (2008)
Herecké výkony Vás udrží u plátna, ale o kvalitě samotného filmu mám pochyby...
Milionár z chatrče (2008)
Ta závěrečná taneční scéna mě v mém hodnocení jen utvrdila...
Austrália (2008)
Skvělý začátek je naprosto pohřben neuvěřitelně dlouhým závěrem...