Posledné recenzie (4)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
And in that moment I swear we were INFINITE...Beautiful, wonderful, the best, incredible, interesting and infinite.
Nemilosrdní (2010)
Film mě nezklamal...naopak sem byl překvapen jak mě může takový válečný film zaujat. Většina filmů s podobným námětem mě nezaujala tudíž palec nahoru i za herecké výkony a prostředí ve kterém se film odehrává.
Neobyčajný život Timothyho Greena (2012)
Tak nádherný film..přiznám se že se mi chtělo brečet! Vážně dobře odvedená práce!!!:)