Recenzie (138)
Planéta opíc (2001)
Kdepak, mistr Burton se neutnul, utli se někteří diváci, kteří pravděpodobně předpokládali, že se Charlton Heston a Franklin J. Schaffner přesunou v čase a natočí spolu další Planetu opic. Omyl! Tohle není remake Planety Opic z roku 1968, tohle je další adaptace knihy Pierrea Boullea Planet of the Apes, kterou si Burton natočil po svém a natočil ji výborně! Se svým vizuálním fetišem se tady držel ještě dost při zemi, děj plyne rychle od začátku do konce s minimem hluchých míst, je tady napětí, opice vyvolávají v člověku patřičnou hrůzu, jsou tady trefné narážky na lidi, o akci není nouze. K plnému hodnocení chybí snad jen lepší Walhbergův výkon a Elfman má na kontě povedenější soundtracky. 85%
Fakulta (1998)
Když se řekne Fakulta, vybaví se mi tento kultovní Rodriguézův počin. 80%
Pekelná jazda (2008)
Pro zaryté fanoušky Quentina je tohle balzám na duši. Bishopovi snad musel při režírování stát Tarantino za zády, protože z každé scény a hlášky na Vás dýchá Quentinův styl. Už ted si vybavuju několik scén a hlášek, které mi utkví v paměti jako legendární. 75%
Vrana (1994)
The revenger! The killer of killers! Úžasnej filmovej zážitek a doporučuju sledovat v pozdějších večerních hodinách. Celé se to odehrává v noci a celou dobu prší, prostě nádherně temná atmosféra jak se patří, kterou umí Proyas svoji stylizací dovést k dokonalosti a dále na ni navázal v Dark City. Brandon Lee je revenger v černým kabátu, občas si zabrnká na elektrickou kytaru a za jeho make-up by se nestyděl kdejaký Kissák! R.I.P. 90%
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Skvělé zakončení jedné slavné série a tento díl se mi líbil stejně jako ty předchozí (paradoxně možná první Alien se mi líbil nejmíň). Každy z režisérů natočil Aliena svým osobitým stylem a jen kvůli tomu, že se jednička a dvojka staly (samozřejmě zcela zaslouženě) kultovními, nebudu tomuto filmu snižovat hodnocení. Napětí tady bylo vytvořeno parádně, především poslední půl hodina má ty správný grády a padají tam dost dobrý hlášky - tady mě potěšil muj oblíbenec Ron Perlman...80%
Ničomníci (1995)
Nelogičnost tady občas nepříjemně bije do očí, ale to ani moc nevadí, protože je to jinak zábavná akční jízda. Nigga duo Smith - Lawrence funguje skvěle a několikrát pobaví.75%
Batman (1989)
Dlouho jsem se rozmýšlel jestli dám 3 nebo 4 hvězdičky, ale prostě za famózního Nicholsona, ten strašný Keatonův účes, batmobil a Kim Basinger dávám 4*. Nicméně od Burtona jsem čekal lepší a ponurejší atmosféru...75%
Bitva o planetu Terra 3D (2007)
Podobný námět a hlavní myšlenku už jsem někde viděl. Že by v Avataru? Ano. A jak je to možné, když tento neznámý animák vznikl dříve, než Cameronův 3D (s)hit ? Starý lišák Cameron totiž obšlehnul film za miliony dolarů a já pak nemam plagiátořit seminárky! Dost o Jimmym...tomuhle filmu chybí lepší animace, ale to je kompenzováno originalitou příběhu, takže s místním hodnocením souhlasím 70%
Hlásateľ správ: Príbeh Rona Burgundyho (2004)
Povedená komedie, u které jsem se několikrát opravu zasmál. Je to taková ta bláznovina, kdy ze sebe Ferrell dělá takovýho magora až je to prostě vtipný. Navíc skvěle mu tady sekundují S.Carrell a P.Rudd. Stylem humoru bych to přirovnal k Vybíjené či Zoolanderovi a kdo má rád filmy kolem party W.Ferrella, B.Stillera, V.Vaughna a O.Wilsona tak se bude u tohoto snímku zajisté výborně bavit. 80%
EZO.TV (2009) (relácia)
Jako tam museli kouřit silný matroše...pro představu MC Vlastik Bubinek http://www.youtube.com/watch?v=L_KejZzSdZQ&feature=related nebo energie páté dimenze šambalo 1024 http://www.youtube.com/watch?v=Z9kY_CK23AI&feature=related Ukrutný PS: Spadl mi astro ubrus a mam plochý čakry!