Recenzie (79)
Moje matka (2005)
Pěkný poetický film.
Summer (2008)
Povedený filmík, který si na nic nehraje.
Milionár z chatrče (2008)
Pěkná pohádka, ale zas taková pecka, jaká se z toho dělá, to teda podle mě není. Nic, co by mi utkvělo v paměti na delší dobu...
...a spravodlivosť pre všetkých (1979)
Další klasika se skvělým Alem v čele. 4.5*
My deti zo stanice Zoo (1981)
Oproti knížce je to hodně osekané. Pořád ale kvalitní věc.
Volanie mora (2004)
Film k opravdu hlubokému zamyšlení. Nějak nemám slov!
RocknRolla (2008)
Až na jeden citát mě tam nic moc nechytlo, jsem celkem zklamán, šedý průměr...
Spáči (1996)
Myslím, že tento film je dost opomíjený na to, jak je povedený.
Po prečítaní spáľte (2008)
Tak tohle jsem moc nepochytil. Možná to chce ještě jedno shlédnutí. Zatím slabší 3*...
8 MM (1999)
Thriller ze zajímavého prostředí. Stojí za to se na něj podívat.