Recenzie (384)
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Od prvej serie ma serial doslova chytil za ringloty a doteraz nepustil :) Kludne tocit do nekonecna!
Nevyjasnené zločiny Roberta Dursta (2015) (seriál)
A ze policia kona. Stab nam tu nieco vyriesil!!! Velmi.. Velmi zaujimave.. Zivot lise najlepsie pribehy.
Black Books (2000) (seriál)
Som sebe sa nasmial. Mnozstvo scenok treba dat do siene slavy. Herci spravne streleny a dokonca tam bol aj Hobit :)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Toto mi dalo emocne zabrat. Ale prijemne. Fandil som dobru aj zlu. Kazda postava mala svoj vyznam. Jeden z mojich TOP anime serialov!!!
Most (2011) (seriál)
Vedia to Ty severania. Pisat tocit zahrat.. Ale neviem si to predstavit s dabingom :)
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Dlho som sa trapil so samotnym soundtrackom.. Ale po par dieloch by si nemocnicu a personal Knick-u nevedel predstavit. Kazdy Hollywoodsky reziser, by si mal aspon raz vysjusat neobmedzene moznosti TV.
Temný prípad (2014) (seriál)
Prva seria mi dala zabrat. Priznam sa, az lri tomto serialy som objavil moznost youtube videi explained:) A pan reziser sa okamzite naklonovat a tocit a tocit a...
Stranger Things (2016) (seriál)
Nic som o tomto serialy nevedel a F.A.C.K.A!!! Odporucam malym i velkym fanusikom kazdeho filmoveho zanru, na malom TV platne :)
Fargo (2014) (seriál)
Smiech cez krv a mrtvoly :) Asi najvystiznejsie..
Sherlock (2010) (seriál)
Pre mna jediny Sherlock!!! Sice nie kazda epizoda je must see, ale celkovo 😍 A herci sa hadam pre ich rolickt narodili..