Recenzie (384)
Prísľuby z Východu (2007)
Viggo patri k tym hercom (Daniel-Day Lewis, Ledger...), ktory sa vedia na svoju rolu pripravit. A ked sa na rolu pripravia stoji to zato, a nielen ich vykon ale vacsinou aj cely film.
Simpsonovci (1989) (seriál)
So Simpsonovcami som vyrastal, a asi nielen ja. Mutoval som ked Homer zmenil v ceskom dabingu hlas, pobozkal dievca ked Bart snival o Babysitterke...Dufam, ze nikdy neskoncia...
Súdny deň (2008)
Aj Vy ste zaspali tak v polke filmu a snivalo sa vam o rytieroch? Na party ako pozadie uplna pecka....
Iron Man (2008)
Berem to ako vtipnu predohra k nieco vacsiemu. Ovela vacsiemu, akcnejsiemu a hlavne hrdinskejsiemu.
Futurama (1999) (seriál)
Take pokracovanie Simpsonovcov. Ale genialne. Fry ako dospely Bart, Homer ako robot, vynalezca ako vynalezca...
Dexter (2006) (seriál)
Ked som videl prve dva diely myslel som, ze vidim konecne splneny horrovy sen. Avsak kazdym dielom sa z gore uberalo a pribehu priberalo. Skoda, ale ako serial o ludskych osodoch konencne nove a skvele.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Nadherna romanticka komedia a ultra brutalny zombie masaker v jednom filme? Presne tak!!! Filmik tucneho hobita by bez komedialnych scenok prinutil nejedneho divaka prehodnotit svoje denne menu pred sebou, ale zase bez morbid-kulty-scenok (co scena to perla), by toto dielko nefungovalo, a nestalo sa tak kultovym.
Vampire Hunter D (2000)
Perfektne anime, dal by som 5* ale pribeh mi az tak nesadol.
Statočné srdce (1995)
NIkdy by som nepovedal ze Gibson vie tocit filmy. A ako vie. Po Gladiatorovy urcite najlepsi historicky vojnovy film. Aspon u mna.
Jar, leto, jeseň, zima... a jar (2003)
Aj bez zbytocnych reci sa da natocit filnik, ktory stoji zato vidiet a je skoda, ze o takychto filmoch skoro nikdo nevie...