Recenzie (384)
O 28 týždňov (2007)
V mojom zombi rebrickui hned po DAWN OF THE DEAD. Omracujuci uvod sice nachvilku ustupi pribehu, ale koniec to vsetko vynahradi.
Mongol - Džingischán (2007)
Na rovinu, podla trailerov som cakal masaker, krv, odtate hlavy... Namiesto toho som dostal zaujimavy pribeh, prekrasne lokacie a skvelu reziu. Nehnevam sa.
The Cottage (2008)
Nestava sa casto, ze v slashery fandim postavam nech preziju co nadlhsie a hlavny zaporak ma absolutne nezaujima. Tak smutne priblble postavy treba vidiet. Klise nakoniec si mohli odpust ale to su pravidla.
Botched (2007)
Zaujimavo natocene B-ecko, s par excelentnymi postavami, hlaskami a scenami..odporucam v originalnom zneni
Storm Warning (2007)
Ano zabitia nevydane ale tupe. Ale kvoli par mrtvym cakat 82 minut?
Ja a moja príšera (2007)
Nikdy by som nepovedal, ze sa budem pri tejto jemne temnej rozpravke tolko bavit...skvele efekty
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Quentin je priklad reziserov v tejto dobe (Shalayman, Burton..), ktory sa zacinaju akosik opakovat. Je to vsetko pekne, dobre natoce ale... ZASE? A pre mna hlavne ako horrorfreaka mal zabijak s autom poriadny potencial skoda...mozno sa grindhouse nemal delit a dva filmy ale tri (zombie, car killer, city bitches travel trought the country)
Highlander: The Search for Vengeance (2007)
Autor mojho oblubeneho Ninja Scrolla to stale vie...sice pribehovo my to az tak nesadlo, ale zase o to tu nejde...
Vexille (2007)
Za zaciatok by som dal 4*, ale ten stred a koniec...akoby vymenili za chodu scenaristu....
30 dní dlhá noc (2007)
Sice neuveritelna podobnost s DAWN OF THE DEAD (2004), uzavretou skupinkou, hyper-sprinter modernizaciou monstier, podobnych fly zaberov ale...krv, strach, dobre zahrane a hlavne nadherne natocene, to co som chcel som aj dostal...len tu zaverecnu scenu z blade 2 som fakt nemusel...