Recenzie (37)
Vreskot 6 (2023)
Meta v tomhle díle překypuje až začíná být otravná, obzvlášť v podání ošklivé čenošky s LGBT vlajkou na bundě. Vrah už je úplný nadčlověk s tím, jak se dokáže vplížit do bytů. Odhalení vrahů naprostý nesmyls a odpad.
Lucifer Rising (1972)
Satanistický odpad
Dánske dievča (2015)
Budu blejt.
Vreskot (2022)
Vrah odhalen hned zezačátku, když dáváte pozor.
The Punisher - Doplnění zásob (2017) (epizóda)
Proč proboha Punisher přepadává lidi s falešným granátem místo toho, aby je odstranil ze zálohy? Proč po něm agenti při krádeži náklaďáku nevystřelili hned, když otevřel jeho dveře? A místo toho hodili zbraně na zem, hned jak jim to řekl?
The Punisher - Kandahár (2017) (epizóda)
Příběh vážně není tak zajímavý na to, aby si zasloužil celou 55 minutovou epizodu bez jakkéhokoliv akčního zpestření (protože ta akce v Afghánistánu nestála za nic). Vleklo se to i na rychlost přehrávání 1,20. A propiska s jedem je jen třešňička na dortu.
The Punisher - Dva mrtví muži (2017) (epizóda)
Proč by v té zbrani neměl náboje??
Vyproštění (2020)
Přidávám hvězdičku za ,,flákanec" Chrise Hemswortha tomu kidovi.. Jinak generický akční film, který ničím nezaujme.
Mestečko Twin Peaks - Miss Twin Peaks (1991) (epizóda)
Druhá polovina druhé série seriálu se až na pár vyjímek vleče takovým způsobem, že už se nemůžu dočkat jejího konce.
Mestečko Twin Peaks - The Condemned Woman (1991) (epizóda)
Přidávám hvězdičku za konec epizody a návrat Boba.