Recenzie (6)
Falco (2008)
Manuel Rubey mne zde naprosto okouzlil.
Ach, ty vraždy! (2010) (seriál)
Když přijdete domů po extrémně náročném dni, chcete si vydechnout a s večeří se uložit na gauči, přijde to vhod. Ale pro trošku náročnějšího diváka je to prostě nuda. Škoda je, že jinak oblíbená herečka Jiřina Bohdalová mi už chvílemi lezla na nervy.
P2 (2007)
Psychopatický chlápek posedlý výše postavenou ženou... takový věčný námět. Má to vcelku bezduchý děj, no, dám jednu hvězdičku za to, že jsem se chvílemi dost lekala, ale některé scény byly spíš úsměvné
Klinika Grace (2005) (seriál)
Úžasný seriál. Na první pohled americká blbost, ale to je čistý nesmysl. Dokáže ve vás vyvolat silné emoce a navíc uspokojí i lidskou chtivost po nehodách, úmrtích a úrazech :D Místy jsem se zasmála, jindy mi i nějaká ta slza ukápla. Plný počet bodů
Nezbedná bosorka (1998) (seriál)
K tomuto seriálu mám prostě citovou vazbu z dětství, takže mi vůbec nevadí, že je to 251. nejhorší seriál, já dávám 4 hvězdičky!! :)
Trhni si! (2006)
Jak je něco společného s Paris a ke všemu je-li to film, tak člověk vycítí, že to bude jedna velká katastrofa. Nemusela jsem film ani vidět, abych věděla, že to odpad je. Stačí si přečíst stručný obsah mluvící za vše...