Recenzie (87)
Taxík (2008) (relácia)
Jedině s Matonohou se pořádně nasměju. Jinak, taky bych rád nastoupil :-D
Za kačku svlíkačku (2009) (relácia)
Za tu mladou blondýnu....
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Určitě solidní komedie. Dá se defacto říct, že je ten film vlastně úplně oničem... jenomže řekněme si: ,,Je vůbec potřeba nějaký děj?'' 70%
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
MOŽNÝ SPOIL: Je to učitě zajímavý počin. Celou dobu co jsem seriál sledoval jsem měl pocit, že je to mix různých horrorů. Nejvíc jsem si vybavoval Rosemary's Baby a ejhle... Dávám 4/5, ale upřímě by mne zajímalo co chtějí tvůrci točit dál po tom jak dopadla poslední epizioda, aby si to udrželo minimálně tu hodně slušnou úroveň.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Tvůrci dosáhli toho co chtěli a film si tím pádem na nic nehraje. Srdcovka pro vyznavače superhrdinů a kvalitní akčňák pro ostatní. Film jde přímo s jednoduchým dějem, vtipnými hláškami a super efekty. Nemám co vytknout ani minutu jsem se nenudil. 5/5
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Je to takové... no nijaké. Vytratilo se z toho něco co měla jednička a taky bez Megan to není Transformers. Místy opravdu nudné až otravné, ale akce nakonec je celkem zábavná.
NEUVERITEĽNÉ! Záhady Crissa Angela (2005) (relácia)
Jak to stručně popsat. Myslí si, že má drsnou znělku. Nemá. Myslí, že když ukazuje svou postavu, že vypadá drsně, nevypadá. Myslí si, že když do pořadu tahá neustále svou matku, že to na nás zabere. Nezabere. Myslí, že když napíšou ''Continuous shot'', tak jsme opravdu tak blbí a střihů si nevšimneme. Všimneme. Myslí, že když řekne: ,,O toto se nepokusil ani samotný Houdini'', že to z něj udělá něco víc. Myslí, že když používá podplacený komparz, že to nevidíme. Vidíme...
Disaster Movie (2008)
Název vystihuje vše...
Ulica (2005) (seriál)
STOP PROSÍM! Ukončete to, než umřu! Předtím ale rozmlátím televizi.
Pomeranč (2003) (relácia)
Aktuálně takový pořad celkem postrádám.