Recenzie (7)
Gamer (2009)
Nevedela som, ze sa da klesnut hlbsie ako John Wick.. najhorsie premarnena hodina a pol v mojom zivote..
Casting na lásku (2020)
Načoooo? NA ČO? bol natočený takýto film?
Desert Dancer (2014)
Tanec v púšti za 5*
Diablov uzol (2013)
H???
V mene krvi (2016)
Ani Mel Gibson to nezachránil....
John Wick (2014)
Jedine, na co sa dalo pozerat bol ten chudak pes! Byt na tom v kine, uz po par minutach sa zvrtnut a ziadat vratenie vstupneho..
Pekné svinstvo (2002)
Prvá polovica filmu nudná, pár krát som dokonca pozrela na zostávajúci čas do konca, obsadenie Audrey ma sklamalo, celkovo som sa nevedela vžiť ani do jednej postavy. Až v druhej polovici to naberá grády a napokon, pointa filmu výborná. Len škoda, že ma to tak neupútalo od začiatku. U mňa - priemer, aj keď téma na viac, no filmové stvárnenie nič moc.