Posledné recenzie (8)
Blue Beetle (2023)
Musel jsem se nutit abych to dokoukal, další film, kde se postavy chovají jak banda hysterickejch dementů, prokládaný vtipama na úrovni kameňáku. Škoda.
Flash (2023)
Čekal jsem komiksovku, dostal jsem komiskovku. TBH lepší než filmy z MsheU, i když první třetina vypadá, jakože jí točil a psal někdo jinej. Scény s matkou super, humor po první třetině taky většinou fungoval.
Zmluva s diablom (2000)
IMO jeden z nejvíc podceněnejch filmů tady, povedenej scénář, super vtipný scény, klasiscky dobrej Brendan a naprosto skvělá Elizabeth jako Ďábel - svůdce...