Recenzie (80)
Nový papež (2020) (seriál)
O triedu slabší oproti prvej sérií ale estetika, kontrast a symbolika z tohto seriálu robia stále najumeleckejší pôžitok aký sa dá vidieť v TV a to ako sa vysporiadal Sorrentino s fanatizmom (terorizmom) bola veľká nádhera. Celkové podobenstvo Lennyho s Kristom je dobre čitateľné a myslím dostalo sa mu zadosťučinenia viac než uspokojivo. Ani príliš. Ani primálo. Jednoducho.. Zlatá stredná cesta.
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
strašne hlučný megalomanský bordel.. snáď raz natočia poriadnu Godzillu.. hororovú, z ktorej ide bezradný strach.. a nie takýto akčný béčkový guláš.. i keď "Fire" Godzilla bola k záveru parádna
Černobyl (2019) (seriál)
"Why worry about something that isn't going to happen?"
Altimir (2016)
Welcome to Altimir, Bulgaria, a village on the verge of extinction in the fastest-shrinking country in the world. With the lowest birth rates and the highest death rates the world, Bulgaria is at the front lines of population decline. Here's what life is like inside a disappearing village haunted by the promises of communism and capitalism.
Glass (2019)
A skrz Sklo.. uzreli pravdu
Samurai Champloo (2004) (seriál)
najviac výkvas story
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
chlapec mohol na konci odletieť na metle..
Blade Runner 2049 (2017)
Tento film bol len tréning... tešme sa na Dunu!
Múmia (2017)
Zo začiatku by som nepovedal, že sa ku koncu budem dožadovať pokračovania s postavou Toma Cruisa. Pre mňa príjemné prekvapenie. Dark Universe? Len smelo do toho.
Logan: Wolverine (2017)
X