Recenzie (48)
Bledé modré oko (2022)
Za mě povedené, moc nechápu tohle hodnocení... Roztáhlé to bylo, ale mělo to atmosféru a herecké výkony výborné. Dlouho tu podobný film nebyl, aspoň si žádný nevybavuju od Ospalé díry, Taboo apod. :-)
Thor: Láska a hrom (2022)
co to kur*a bylo za sračku?? Takhle zprasit Marvelovku... 1 hvězda za Christiana Balea...
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Shlédnuto za 3 dny všech 10 dílů a je to jízda... Opravdu dobře povedený a i se mi naopak líbí (oproti jiným názorům zde), že Felix Gallardo není takovej ten jasnej zabiják a macho, který ví, co přesně dělá a má o všem jasno. Náhodou dobře vytvořeno, jak i on si není sám jistý, co přesně udělat a kam se řítí. Konec je famózní taky. Happy end nečekejte, jak se říká na začátku prvního dílu...každopádně SILNĚ DOPORUČUJU!
Zlato (2016)
Scénář podle mě trošku pokulhává, ale konec má ve finále nečekaně dobrej. A co hlavně teda tenhle film drží na nohou, tak to je McConaughey....Tohohle herce můžu.
Hra (1997)
It blew my mind.....
Prvý kontakt (2016)
No konečně! Konečně pořádný film o UFO, kde mimozemšťani nemají 2 ruce a 2 nohy!!! Sláva a vivat kreativitě...Velmi nápaditej film - logogramy jsou úžasný.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Tak jsem si dal konečně všechny tři epizody....vím, že pozdě, ale muselo to uzrát. Nejsem SW fan. Ale Hayden Christensen musím říct, že nic moc a jeho přerod v Darth Vadera? To je pro mě zklamání filmu. Ale jinak nejlepší díl z těchto 3 dílů.
Mistress America (2015)
tak nezajímavě vypadající film a tak se mi líbil... Každej má v okolí svojí Brooke (ať už je to chlap nebo ženská) a chce se jí vyrovnat a nebo jí závidí a to, jak na to nahlíží Tracy, která vidí jak se Brooke rozpadá ve svých snech, a která si až ve finále uvědomí, že vlastně je to její přednost, že těmi nedodělanými sny posouvá spoustu lidí ve svém okolí kupředu, je dobře udělaný a drží mě to ve filmu úchvatným způsobem...
Liberace (2013) (TV film)
wow...ten film je klasa. Ale hlavně to, co předvádí Michael Douglas, tak to nechápu. Masakr. Klaním se před jeho výkonem :)
Úžasný hotel Marigold (2011)
wow, letím si letadlem z Vegas do Frankfurtu a v nabídce filmu v tabletu v sedačce přede mnou je v neplacené sekci pouze jeden film, a to tento. Říkám si, to bude jenom scénáristická povídačka, ale vidím pár známých tváří, (Judi, Bill, Maggie), tak to pustím a úplně mě to dostalo. Film hodně působí na emoce, což já miluju a měl jsem i co dělat, aby si mě neprohlíželi ostatní cestující při mých dojetích a pocitech. Nebudu film popisovat, ukradl bych Vám polovinu zážitku. Film mě vzal za srdce a ukázal mi zase, že život nemá být o materiálnosti, ale o prožitku a o emocích...