Obľúbené filmy (10)
Schindlerov zoznam (1993)
Sedem (1995)
Mesto bohov (2002)
Pianista (2002)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Vincent (1982)
Moulin Rouge (2001)
Nejlepší, nejúžasnější, nejromantičtější, nejkrutější a zároveň nejkýčovitější věc, jakou jsem kdy viděla. Tenhle film nejde nemít rád, je to fakt mistrovský kousek.