Obľúbené seriály (9)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
My Little Pony (2010)
Sherlock (2010)
Teória veľkého tresku (2007)
Není mnoho seriálů, na které bych se těšil i po pěti sezónách a kterým bych odpouštěl i místy kolísavou kvalitu (jeden díl supr, druhý nic moc, další dobrý,...) Tyhlety příhody tří fyziků + inženýra a krásné "normální" sousedky se mi zkrátka trefily do vkusu.
Legend of Neil, The (2008)
Kopa šílenosti, špetka fantasy, pár deka sprostých vtípků, a nakonec několik kapek parodie na fantasy klišé. Nemůžu si pomoct a musím dát za 5*, i když vím že to oběktivní hodnocení úplně není, protože se najde spousta lidí, co Neila nesnáší. Mě si však šílená fantasy "řežba", kde mentoří říkají hrdinům ať si nas***u, perverzní víly léčící zdraví divokým souložením a hrdina co zpívá o tom, že mu můžou kobky vyk**řit a navíc ještě zvrací u cesty, je věak natolik šílená, až se neskutečně bavím... Podpořuji tímto průměrné hodnocení.
The Guild (2007)
Futurama (1999)
M.A.S.H. (1972)
Na jednu stranu velice humorný na druhou smrtelně vážný. Povedené charaktery všeho druhu a válka na kterou se zapomělo. 5 hvězd za téma, humor, herce a perfektní přepracování do české verze.