Recenzie (202)
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Něco ve stylu x-menu pro děti
Sliedič (2014)
Film o tom, jak jít za svým cílem i přes mrtvoly... doslova
Klub vydieračov (2007)
Film má celou dobu drobnou pachuť, že víte / tušíte "vo co go". Nechci psát spoiler, proto to nebudu více rozvádět. Jen díky závěru přidávám hvězdu navíc.
Beštiár (2007)
Film o ho*ně ...
13 (2010)
Film o lidech, kteří hrají ruskou ruletu
Mongol - Džingischán (2007)
Nebylo to špatné, ale čekal jsem, že to bude více o válčení a vzestupu, což bylo až ke konci
Odpočítávání (2010)
Zajímavý film o promyšleném plánu s nukleárními bombami a mučením teroristy
Ctihodný občan (2009)
Pěkná pomsta, fakt jsem se bavil, jak dobře to měl týpek promyšlené. Na jeho místě bych se choval dost podobně. Dal bych i 5/5, ale pokazilo se to tím koncem. Mělo to tam řachnout a byl by klid :)
13 zabijakov (2010)
Je potřeba vydržet do konce, tam je to řežba :) Nepřehlednost jmen asi chápu, mi jim taky přijdeme všichni stejní. Co ale zaslouží hvězdu dolů, je fakt, že jsem nepochopil obživnutí toho týpka z lesa. - to jsem se dozvěděl až tady u "Zajímavostí", ale ve filmu to nemá hlavu ani patu.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Líbí se mi, že ten týpek na konci sejme celou rodinu (že to režisér neojeb*l nějakou společensky upravenou verzí). Oko za oko...