Recenzie (339)
Pieseň mora (2014)
Krásná, čistá a dojemná pohádka. Spojení nádherný hudby s tajemnou keltskou mytologií ... tak trochu v dnešní době neotřelou animací ... a člověk aby zamačkával slzu! Jen mě mrzí, že mě to uchvátilo až tak v půlce filmu.
Šialený Max 2: Bojovník ciest (1981)
Oproti jedničce posun vpřed! Akčnější, líbivější ... postapokalyptičtější.
Môj sused Totoro (1988)
Jelikož jsem na Mijazakiho filmy začal koukat stylem, od těch nejlepších a nejvíc opěvovaných, k Totorovi jsem došel až teď ... asi jsem čekal trochu něco jiného (teda určitě). Film fajn tak pro 3 - 6 roční dítě. Ale milý to bylo :-)
Príbeh ozajstného človeka (1948)
Jednoduše, přímě, s poválečnou radostí natočený snímek o hrdinství, odvaze a cti. O člověku, jakým bych si přál být i já, o opravdovém!
Stratené dievča (2014)
Vlastně ani nevim, co si o tomhle filmu myslet. Pocity mám podobný, jako u "Orphan" ... asi to je super dokonalej film, byl jsem napnutej. Ale ten závěr ... nebo už i průběh? Ale napne to téměř k prasknutí!
Špión (2015)
Hrozně bych si přál dát 5*! Jenomže ... bylo to hrooooozně dlouhýýý! :-) Takovej film může mít max hoďku a půl. Ale nasmál jsem se. Tlouštíci jsou prostě ve spoustě situací mnohem vtipnější! :-)
Ninja korytnačky (2014)
Na začátku 90. let jsem byl dokonce na původních "hranejch" želvách v Líbeznicích v kině ... jako děti jsme to žrali, a to doslova! :-) Ale podle tohodle filmu se to nikam neposunulo ... hodně oddychový ... Ale věřim, že pro malý kluky super pecka :-)
Šialený Max (1979)
Film jsem viděl v roce 2015 poprvé od dětství ... a musel jsem se nutit, abych ho dokoukal do konce. Možná mi na zážitku ubral hodně nekvalitní dabing. Možná už trochu zažitá vyšší úroveň postapokalyptickýho světa mě ovlivnila. Ale je to holt "cooltovní" film a než se mrknu na poslední zpracování, chci mít poctivě nakoukáno :-)
Labyrint: Útek (2014)
Trochu jsem měl na začátku pocit, jestli to v něčem nebude téměř stejný téma jako seriál "The 100". Ale bylo jen v náznacích. Napínák od začátku do konce, člověk nekontroluje kolik času zbývá do konce (maximálně pro to, kolik času napnutí ještě zbývá). Snad jen mi úplně nevyhovuje, když všechny hlavní role hrajou "děti", ale jinak prostě zážitek!
Zmatky jedné matky (2014) (TV film)
Příjemná německá romantická komedie na sobotní odpoledne.