Recenzie (52)
Rosalinda (1999) (seriál)
rosalinda,thalia...jedno horsie nez druhe..:D..toto ani neviem preco komentujem..nema to vobec cenu...cele zle..proste..
Keď budeš moja (2001) (seriál)
Jedna..jedna jediná telenovela..ktorá je aspoň ako taká..síce je to tiež plné stupidných žien histerických..ale tak..malo to niekedy aj trochu iný dej a niečo do seba
Yago (2001) (seriál)
:D:D:D už len názov napovedá to,že to bude blbina...telenovela plná facunda a histerickéj zenskéj..:D
Rany z lásky (2006) (seriál)
hlúpa telenovela s hlúpymi hercami,ktorý si myslia že tvoria aký super herecký pár..ale ako divoký andel tak ani toto im nevyšlo..toto je este horsie...celé stále o tom istom...
Divoký anjel (1998) (seriál)
Samu seba nechápem ako som to mohla voľakedy žrať keď som mala 11..:D trápny dej...milión častí ktorá je každá o tom istom, priblblich xichtou od Oreiro a plne nechutných chlapov...
Denník nymfomanky (2008)
Pre mňa to bol film dobrý.....zaujímavý a žiadna telenovela alebo podobne.....príbeh jednej ženy ktorý rozpráva o tom, že aj to najlepšie býva to najhoršie..určite stojí za pozretie...a na zamyslenie..
Marilyn Manson - Anti-Christ Superstar (1996) (hudobný videoklip)
Zrakový oční a sluchový orgazmus...toto je jedno najlepších vystúpený MM....proste uchvatné dokonalé skvelé...ako je celý mr. Manson
Dracula (1996) (divadelný záznam)
Nepochopím ako môže dať k tomuto odpad...je to krásne spravené..neskutočne odohraté...bola som na prectavení..síce žial nie s Luckou Bílou ale aj tak to bolo krásne.. Tie piesne sú fantasticky napísane...vytvárajú krásny príbeh a herecké obsadenie to ani nevravím Daniel Hulka je jeden z mála hercov ktorý budú vyzerať na javisku dobre aj v starobe.. Príbeh sa odklána od klasického príbehu ktorý poznáme...ale to zabalené v tých skvelých choreografiách a hereckých výkonov je je úplne nedôležité...pre mňa určite 5+ a viem,že vždy bude..a nikdy ma to neomrzí.. Lucie Bíle+Daniel Hulka+Jiri Korn...3 bez ktoréj by to nebolo ono...
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Johny+Helena+Burton.... nemám čo dodať..zas dokonalá 3 nesklamala...a spravili "muzikálovo" pochmúrnu drámu plnú krvi a krásnych záberov zo starého Londína ...títo 3 asi nikdy nesklamú..:)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Ďalšia dokonalosť od Kinga a ďalšia dokonalosť od Kinga dokonale spracované...skvelé herecké obsadenie...Morgan Freeman ukázal aký je to neskutočne skvelý herec.. Film ktorý vám ukáže nádej, film ktorý vám ukáže že všetko to zlé je na niečo dobré...Film plný emocí spojený s drsným a krutým prostredím veznice a ukážka toho, čo dokáže ľudská trpezlivosť... A ten koniec filmu....pocitový,zrakový orgazmus...takýto film,už nik nenatočí...aj keď ho budem vidieť 30 krát budem chcieť zas a zas a zas..a vždy budem plakať ako malá...i keď budem vedieť ako sa to skončí...