Recenzie (154)
Tajemná zahrada (2010) (seriál)
jako delate si srandu? dyť je to příšerná korejska telenovela, kde jste byly na tom hodnoceni.. jedna star jen za Yejin Son
Rollerball (2002)
by mě zajimalo, jestly vubec tvurci teto oplzlosti videli ten puvodni rollerball, aneb jak vzit dobrej film a udelat z nej stupidni slataninu.. od predátora a Die Hard k tomuhle, dobre to dávaš McTiermane!
Captain America: Prvý Avenger (2011)
kapitan amerika, to určitě, vsadim se,že pod tím líbivým kabatkem nosí dámské spodní prádlo! Jako první pulka byla příšerná, fakt jsem myslel, že vyseru kostku.. ta druhá, to už bylo uplně něco jiného, jinej film – dobrej film, to bylo jine pokoukaničko.. ale i přesto, nemužu hodnotit lip. Prvni pulka odpad, druha **** to nám dělá (0+4)/2=2 a jednu přidám,že měl celkem vkus na žensky/ou
Jej prípad (2005)
snad jedina vytka tomuto filmu, Charlize Theron byla až moc krásná, umazana od šmíru,upocena v příšerne kombineze a pořád vypadala jako misska.. mam tendence dát si tento film do oblíbených, ale nvm, jestly ho chci jeste někdy vubec vidět.. snad první film u kterýho jsem si fakt přál ať skončí happyendem, ta Josey si to zasloužila.. když se na to divam zpetne, tak nektere sceny si dokazu dokonale predstavit v blaznive komedii (kadibudka) ale při sledovani filmu vas ani zlomek vteřiny nenapadne,že by to mohlo bejt vtipny. Jasny 5 star rating!
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Walker je awesome, spravnej chpapik vždycky na spravnym mistě! Drtí nepřátele svím do dokonalosti vypilovaným bojovím uměním, v pozdějších seriich sice uz nezved nohu ani k pasu,jak byl tlustej,ale porad se tvařil jakože teda jo :D bejt zločincem ve walkerove městě se nevyplaci! jinak je to strašnej moralistickej blabol,u některejch dilu se člověk skoro stydí za tvurce, že to vubec dokažou vyprodukovat.. ale nadruhou stranu, walker už běží na nově od nepaměti a nejspis poběží dalších 100let, dokud nenajdou neco horšího.. "marné pátráni stále pokračuje"
Diabolská svokra (2005)
přišerna sračka, ubohý herecký výkony, aj od Fondové, viděno v neděli dopoledne a i na tento time je to přišerny
Princ a pruďas (2011)
wowko :D
Temný rytier (2008)
lepsi jak Batman Begins, ale opět se to k Bartnovu světu neda vubec přirovnat.. že to hodně blika, což je asi nakym modnim měřítkem spousty lidi, navozovani temne atmosfery, porad to nestaci.. tenhle film beru jako dobrej akčňák, ale prostě na Batmana je to porád málo
Pieseň pre nevestu (1998)
Adam Sandler s hrozným učesem, rozkošná Drew Barrymore a Billy Idol. celkem pekna romanticka komedia na sobotni odpoledne.. neurazí a možná aji trošku nadchne.
Mechanik (2004)
dobrej výkon od Bejla, ale film hlavne v druhe pulce dost ztraci, když už vite co je zač, tak to začína bejt nezabavny a když začne davat dohromady "tu skladačku" tak už mě to ani nebavilo..