Posledné recenzie (29)
Rozvedený se závazky (2010) (seriál)
Zbytečně moc depresivní. Lucky Louie se mi líbilo mnohém víc.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů co jsem kdy viděl. Můj TOP5! Začátky Michael C. Hall (Dexter), zde ale neztvárňuje drsňáka jako v Dexterovi, ale je zde gay a hrozná citlivka. Jsou tam s ním hodně vtipné okamžiky, ale samotný seriál je spíš těžký drama. Trochu mindfuck. A závěr seriálu? Pravděpodobně ten nejlepší co jsem zatím viděl. Doporučuji všem fanouškům Dextera a také těm, kteří ocení opravdu jedinečný a vysoce kvalitní seriál.
Mission: Impossible 3 (2006)
Celý film naprostá akční bomba! Philip Seymour Hoffman hraje skvěle záporáky! Jediná škoda, že se víc nepředvedli J.R.Meyers, Simon Pegg a rozkošná Michelle Monaghan, která svou přítomností celý film velice zkrášlila. Jsem velice rád, že po neúspěšné MI:II se toho ujal někdo schopný. Brian De Palma svou část zvládl skvěle a nyní se toho ujal J.J. a klaplo to!