Recenzie (226)
Pravidlá muštárne (1999)
Našli se tam i nudné místa........ale v porovnání se skvělou hudbou, perfektními hereckými výkony a skvělou režií, je to méně než zanedbatelné ....... 4a 3/4* ...:D
Holocaust - Odhalené koncentrační tábory (2006)
Je to neuvěřitelné, jakých zločinů se nacisté dopustili.......
RedNews (2012) (relácia)
Není to ani porno, ani zprávy ....tohle je blbost.....
Šéfovia na zabitie (2011)
Ani jsem nečekal, že se tak zasměju.....No a k Jennifer nic dodávat nemusím......:))
Celtic Woman (2005)
Irsko všeobecně mám moc rád......
Ghost Rider 2 (2011)
taak taak 2 ** .....Znova už bych to vidět fakt nemusel...
Láska z Telerána (2010)
Já to říkám pořád..ikdyž máte film úplně k ničemu, ale hrají tam herecké formáty typu ....Rachel McAdams a Harrison Ford, tak se na to vždy dá dívat.....a lepší, když už film sám o sobě za něco stojí....:D
Sinister (2012)
Velice dobrá, napínavá a graducíjí atmosféra... Scott Derrickson tyhle typy filmů umí...
500 dní so Summer (2009)
Do hajzlu...!!! :D :D Zooey je fakt pěkná....!
SuperStar 2013 (2013) (relácia)
SuperStar 2011 se ještě dala vydržet, tohle už nejde....