Posledné recenzie (287)
Aspoň jeden gól (2023)
Po tragických ohlasech ze zahraničí jsem to čekal o dost horší. Taika evidentně tentokrát jel spíš na setrvačník, takže humor není ani zdaleka tak třaskavý, jak je u něj zvykem, ale i tak je výsledek v podstatě standardní feel-good sportovní film, který neurazí, ale ani nijak zvlášť neoslní.
Silo - Season 1 (2023) (séria)
3,5* // Dobrej začátek i konec, ale prostřední epizody byly docela vata, kdy postavy řešily podle mě nedůležitý a nezajímavý věci. Knížku jsem četl, ale vůbec si ji nepamatuju, takže nemám problém s případným odkloněním od předlohy, ale přišlo mi, že ve většině epizod docela promarňovali potenciál tématu. Snad bude druhá série lepší.
To Catch a Killer (2023)
Velmi dobře natočená kriminálka s poutavým vizuálem, ale bohužel scénář dost pokulhává a nedává moc smysl. Szifrón ale rozhodně má jako režisér potenciál, takže jsem zvědavý, co natočí příště.