Posledné recenzie (14)
LOVEnie (2019)
Nejlepší film s exteriéry z Pardubic. Ester Geislerová hrála dost toporně, i díky tomu často film nudil. Jednoznačné překvapení Jakub Prachař, který svou postavu vystihl. Janák úplně promarnil možnost v podobě seznamování / lovení. Každá z pouze dvou schůzek nesla jedno klišé, které se pak trapně opakovalo. Plus jsou určitě scény z včelího pohledu.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Desítka na pět hvězd bohužel není...Ale dosáhnout vlastností legendárních původních sérií už snad asi ani nejde
Zúbková víla 2 (2012)
Neříkám že jednička byla skvělá, ale oproti tomuhle to byla áčková záležitost. Hlavní linka byla přibližně stejná jako u jedničky, ale přece jen tam chybělo to pověstný "něco". A rozhodně největší rozdíl byl v hercích, Rock byl vtipnej a svěží což se o The Cablovi říct nedalo. Stejně tak vrchní víla byla přeobsazená a místo postarší dámy s grácii je tu mladá protiva. Postavy střeštěnýho vynálezce a upnutýho víláka bez křídel byly v jedničce doopravdy vtipný, ale tady je úplně odstřihly. Pokud někdy doopravdy nebudete mít co dělat tak vás to možná zabaví (spíš znudí), ale při možnosti volby doporučuju sáhnout po jedničce.