Recenzie (460)
Lovec trolov (2010)
Chystal jsem se na to dýl, ale až teď jsem se k tomu dohrabal a nelituji, protože moje očekávání bylo vyslišeno a to minimálně 2x více než jsem si představoval. Podobná věc jako záhada Blair Witch, akorát více grafiky a animovaných trolů. První trol vypadal podle mě trochu směšně, ale věrohodnost posledního finálního trola byla opravdu veliká, to bych jim aji zbaštil, ale zbytek ne. Každopádně je to pěkně natočený film, moc fantasy nápad, ale budiž, obdivoval jsem krásnou krajinu, moje oči se jen kochali. :)
Oči války (2009)
Velice složitý film. Farrell zahrál perfektně, bezdebat. Celkem jsem mu to ze začátku žral, ale opravdu jsem nevěděl, že se to stalo právě tak. Jsem rád, že se nejdedná o Hollywoodskou slátaninu a jsem rád, že i Evropa produkuje dobré filmy.
Pirát Čierna brada (2006) (TV film)
Musím říct, že tato dvojepizoda bylo pro mě příjemným překvapením. Nejlepší byl jednoznačně Angus Macfadyen, který tuto roli ztvárnil myslím, že velmi dobře, každopádně celý film neutáhl sám, a tak je jasné, že to není žádná hitovka. každopádně, jedná se o milé překvapení.
Cesta bojovníka (2007)
Přišlo mi to příliš neoriginální a přeplácané. Sice zde hrál náš ex-čech Karl Urban, ale to bylo asi jediné pozitivum na filmu. Vzhledem k tomu, že mám rád historické filmy, středověké zvlášť, tak dávám o jednu * navíc.
Ali G Indahouse (2002)
U Ali G jsem se někdy hodně nasmál, hlavně na začátku. Cohen je takovej normální rapl a tento film na něj přesně sedí. V porovnání s Brunem a Boratem je to jeho druhý nejlepší film, snad bude ještě pár takových.
Dračí Jake (2005) (seriál)
Klasická pohádka na Jetixu, sice se na to dá koukat, ale v podstatě to o ničem není.
Akty X (1993) (seriál)
Nikdy mi to nepřišlo dobré, viděl jsem cca 25 dílů a o bohatě stačilo na můj celkový dojem.
Agent v sukni 2 (2006)
Změna je život, ale to zde vůbec neplatí. Je to horší ve všech směrech, sice jsem se opět hodně bavil, ale už toho nebylo tolik. Když se jednalo v jedničce o jeho budoucí ženu, tak to mělo nějaké grády, nyní už to jen kopíruje to co se naučil v jedničce a praktikuje to na rodině, kde by její otec měl stát za vraždou Lincolnova spolupracovníka.
Agent v sukni (2000)
Komedie s Lawrencem mě vždycky bavili nebo spíš on mě vždy bavil. Nápad jako to, že se převlékne za Bábinu nebyl nijak hvězdný, ale rozhodně to stojí za to.
Poloviční šance (1998)
Moc se o komedii nejedná, Belmondo hrál dobře, i Delon, chtělo to trošku lepší děj a lepší zakončení (škoda že jsem se to nedozvěděli :D).