Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Jak už věčina lídi napsala je to skovost světové kinemografie. Temný příběh, akce užasné pokračování batmana z roku 2005. 100%
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Jako velký oblíbenec her byl pro mě tento film povinnost. Pro mě úžasný snímek s humorem a akcí. Příběh trochu pokulhává, ale jinak to je dobrý film. 95%
Kráľovstvo nebeské (2005)
Úžasný historický film s dobrým obsazením. Ridley Scott to prostě umí točit. 90%
Návrat Temného rytiera (2012)
Batman starý dobrý komiksák, který byl doveden k dokonalosti sice to nepřekoná (to asi nic) temného rytíře, ale přesto to je úžasný snímek. 90%
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Pro mě jako oblíbence Středozemě byl tenhle film nutnost. Zklamáni ani ne, ale až na to hodně dialogů, ale přesto to je výborný film, ale pána prstenu to prostě nemůže překonat. 85%
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Pro mě už klasika filmový skvost, který by si neměl nikdo nechat ujít. 100%
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Ach ten britský suchý humor krev zábava a zase zábava. Ten konec se mi asi líbil nejvíce. Už se těším na další film s těmito herci. 95%
Tropická búrka (2008)
Já jsem se pouze bavil. Každý velký oblíbenec historie se nemůže nezasmát. A to obsazení All Stars. 95%
X-Men: Prvá trieda (2011)
Tak tento film se snad ani slovy neda vyjadřít jak je tento film je sen každého fanouška x men.100%