Obľúbené filmy (10)
Mesto bohov (2002)
Krstný otec (1972)
Vrtieť psom (1997)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Faunov labyrint (2006)
Zanechať Las Vegas (1995)
Osvietenie (1980)
Hriešny tanec (1987)
Na jednu stranu je to silně předvídatelný romantický lehce kýčovitý film, na stranu druhou je to nízkorozpočťák s velmi dobrou hudbou a skvělými nepovedenými záběry, ze kterých je postaven skoro celý film. Kdo by Baby nevěřil, že jí je 16 namísto 28 a že se Patrikem vzájemně milují, namísto velké nesnášenlivosti. To mě na tomto filmu baví asi nejvíc. Pochází ještě z dob, kdy herci hráli a nebyli jim „šité role na míru“ nebo nemuseli vybírat herce, který sice nic jiného nezahraje, ale sem se hodí. Navíc je celý film protkán nádhernou letní atmosférou, která z něho dělá jednu z nejlepších oddechovek. Pro mě je to jedna z mála inteligentních romanťáren :)
Constantine (2005)
Je to asi můj nejvíc oblíbený film. Pro jeho temnou atmosféru, hutný příběh, skvělou vizuální stránku (od Ďábla a peklo až po „roztomilého“ archanděla) a v neposlední řadě pro jeho milý černý humor, dobrý hlášky, spoustu cigaret, brouků, krve a svěcené vody.