Recenzie (353)
Sex v meste (2008)
Čekal jsem opravdu cokoliv, ale ne to, že se budu skoro dvě hodiny nudit, poslouchat naprosto povrchní dialogy a sledovat naprosto nezajímavý postavy, který se chovají, jak kdyby jim bylo čtrnáct.
Film o filmu: Anglické jahody (2008) (TV film)
Viděno sice v hospodě, ale o to zábavnější, díky následným hodinám řešení 68 se štamgasty...
Nočná hliadka (2004)
Tak trochu přes samý ozdoby není vidět vánoční stromeček.
Den pro mou lásku (1976)
Tohle pro me neni, kupodivu mi vadi i celkovy styl filmu...
Trampoty bankovního úředníčka (1980)
Vynikající komornější podívaná plná klasického humoru made in Villaggio, která trpí jen jedním celkem důležitým nedostatkem - pořádným rozuzlením.
Ako som usporiadal Ameriku (1974)
Není to špatný, ale druhá půlka je tak trochu zbytečně rodrobená.
Billy Madison (1995)
Takový lehký náznak toho, kam se americké komedie v příštích letech budou stylizovat. Adam Sandler zatím hází jen ksichty, ale proč ne, když si člověk vzpomene na Ace Venturu... každý nějak začíná...
Černá sanitka (2008) (seriál)
Probudil jsem se v noci a místo spaní vychytal v TV epizodu o jehlách v MHD. Urban legends... No... hraná část šílená, plácání odnikud nikam bez pointy a ta dokumentární pojala tenhle fenomén opravdu jen po povrchu. Doufám, že příště mě nespavost už nezastihne....
LazyTown (2004) (seriál)
Sice jsem viděl jen několik dílů, ale moc mě to nevzalo. Navíc ty příhody se víceméně neustále opakují podle jedný šablony včetně pecky, která je v češtině teda fakt ultrašílená...
Hannah Montana (2006) (seriál)
Přesně ten typ seriálu u kterýho si dvanáctky myslí jak jsou dospělý a svět se pak diví, že jsou pedofilové... Jinak nuda.