Recenzie (82)
Fantastická štvorka (2015)
První film po dlouhé době, při jehož sledování jsem se cítil vyloženě trapně.
Den po konci světa (2014)
Trapná reklama na katolickou církev.
Tři králové (2001)
Pohleďte jak festovní lešení. Až stavbu dokončí, bude to div světa !
Hra na utrpenie (2008)
S hodnocenim nemuzu jit vys kvuli absolutni demenci v chovani jednotlivych hrdinu.
Česká soda (1993) (seriál)
Nazdár, ty kurvo, co ty prachy hele.
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Dobre vypadajici blbustka, ktera me ale celkem dobre bavila.
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
No, žádný zázrak. Příběh je nudný, film se neskutečně vleče a chybí mu nějaká stěžejní scéna, na kterou by si člověk vzpomněl třeba ještě za týden.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Masakr
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Nejhorší na tom je, že to je nespíš pravda :)
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Ale jo, dá se to. V rámci žánru je to určitě velmi kvalitní podívaná... v rámci Terminátor ságy to však přeci jenom pokulhává.