Recenzie (493)
Nesmrtelní (2023)
Geniální debilita, která není podívanou pro každého smrtelníka.
A Creature Was Stirring (2023)
Co tohleto bylo zase za psychárnu? 😁 Sice na konci se něco málo objasní, ale i kdyby ne, tak by se vlastně nic nestalo.
Creepshow - Episode 6 (2023) (epizóda)
1) George Romero v 3D 58% 2) Dětské zoubky 43%
Creepshow - Episode 5 (2023) (epizóda)
1) Něco zahrabaného, něco modrého 16% 2) Čmáranice 51% (poslední malba byla velmi dobrý twist, to jsem nečekal a za to body navíc)
Creepshow - Episode 4 (2023) (epizóda)
1) Seznamte se s rodinou Belaskových 44% 2) Cheat kód 13%
Creepshow - Episode 3 (2023) (epizóda)
1) Smrtící past na rodiče 17% 2) Jedeme k babičce 33% (Keegan Connor Tracy byla ale jako zlatokopka excelentní)
Creepshow - Episode 2 (2023) (epizóda)
1) Klobouk 45% 2) Proces Truchlení 55%
Creepshow - Episode 1 (2023) (epizóda)
1) Cassandra 50% 2) Úsměv 65%
Sleep (2023)
Místy zábavné a místy nepříjemné zároveň. Velmi svěží jednohubka. Jen ten konec bych udělal jinak, trochu to natáhnul a vygradoval, bylo to takové pohádkové... tak já tedy jdu, čau :))
Night of the Missing (2023)
Jedna hvězda za povídku s duchem přítelkyně, kde bych to viděl klidně na celovečerní film a druhá hvězda za psychopatickou šerifku s podivným ksichtem a zajímavým hlasem. Teda, kde tuhle bábu sehnali? :)