Recenzie (14 239)
Bratrství (1968)
Ukázáno či spíše jen naznačeno pozadí mafie a její funkce. Kirk Douglas výborný, ostatní slabší. (max.50%)
Lapidárium: Příběh sokolského praporu (1996) (TV film)
Rekonstrukce osudů Sokolů a jejich praporu, avšak bez jakékoli dramatičnosti a tahu na cíl.
Marseillská smlouva (1974)
Kvalitní krimi s výborným Quinnem a ještě lepším "nezlikvidovatelným" Cainem.(70%)
The Black Orchid (1958)
Solidní melodram své doby. Kromě známých herců nic zvláštního.
5 Branded Women (1960)
Solidní partyzánský film o pěti ženách ostříhaných za styk s okupanty, ty se pak pomstí. Jediný film, který Ritt neměl rád - a který díky kvalitnímu scénáři a výbornému obsazení a syrovosti není špatný.
Až na nás zapomenou (2020)
Podle údajně kultovního románu byl natočen zapomenutelný film se sentimentálním nádechem.
Španielska kráľovná (2016)
Poměrně nudný retro satirický film o natáčení filmu nešiky.
Ženy v problémoch (2009)
Osudy několika žen, trochu zajímavé, trochu chytlavé, ale nic moc.
Malé deti (2006)
Dobře obsazený příběh s vypravěčem vypráví o několika rodinách s dětmi, jejich problémech a nevěře.(50%)
Gonin Saga (2015)
Jedna z hlavních klasických položek japonského gangsterského filmu. Děj se snaží vyjasnit zápletku originálního filmu, dva synové původních protagonistů jsou vtaženi do násilného psychotického děje. Napětí, melodrama, zábava a vše natvrdo....(50%)