Recenzie (310)
Terminátor (1984)
Terminátor posunul hranici žánru o level výš.
Utrhnutý z reťaze (2005)
Mnoho skvělého, mnoho kýče, ale jedno je zde originální a to myšlenka vtísněná do dnešní doby.
Krokodíl Dundee (1986)
Nemá náhodou někdo telefon na Lindu??? Moc hezké, vtipné a romantické.Splňuje všechny atributy svého žánru.
Honba za drahokamom (1984)
Vzácně vydařené a nijak ničím nezkažené.
Utečenec (1993)
Ve filmu mohl hrát kdokoliv, ale jen T.LJ. byl nenahraditelný.Skvělý film po všech stránkách.
Odpadlík (1992) (seriál)
Viděl jsem všechny díly a i přeto jak hrozné to na USA produkci je tak jako nápad je to originální takový Cane na motorce...
Divoký mesiac (2000) (seriál)
Hmmmmmmmmmmm oproti Hospodě a jiným krásám našich umělců bych napsal fakt slušný průmě+r a to hlavně proto abych přívržence našich dílek n.sral....
Esmeralda (1997) (seriál)
V roce 97 to všichni naši herci hodnotili jakože odpad a nyní hrají v ještě horších hrůzách. Ano je to době poplatný seriál,ael nazývat ho brakem z módy mi přijde dost nefér.
Sandokan (1976) (seriál)
Je lehké smát se Sandokanovi, ale až to zjistí a přijde si pro vás tak budete všichni dávat plný počet hvězdiček..... Jen on se malinko blíží Chuckovi Norisovi.Ale vážněji. To dílo je staré skoro 36 let a je známé po celém světě A kluci ruku na mačetu kdo nechtěl být Sandokan???
Opičí král (1986) (seriál)
Viděno před lety byl jsem uchvácen, dnes je to legrační avšak na rozdíl od jiných seriálů nenudné a svižné.