Recenzie (139)
Effie Grayová (2014)
Ajaj, škoda toho konce, jinak měla Effie našlápnuto na 4 hvězdy. Pro nadšence britských románů z dob dávných, jako jsem já, je to ale i tak koukatelné. Doporučuji na odpoledne s pochmourným počasím :)
Lolita (1997)
Závěrečné scény msty hlavního hrdiny jsou úchvatné!
Kobry a užovky (2015)
Český lev za mužský herecký vedlejší výkon na příští rok je jasný...?
Udělení milosti se zamítá (2002) (TV film)
Perfektní herecké výkony opravdu všech, nejvíc Dolanský, Hádek... Vypravěčská část mě bavila. A Landovo Tajemství mě tady totálně dostalo, patří sem.
Prince Avalanche (2013)
Fajn nezávislák. O hereckém koncertu Hirsche není pochyb, překvapil mě i Rudd, kterého jsem doposud nemusela. Během jejich urážení se jsem se opravdu nasmála :-)
Špina (2013)
Herecký koncert Jamese McAvoye, v první polovině parádní humor, v druhé půlce zase napětí, emoce a zvědavost, co se ze všeho vyklube. Potěšilo!
Český žurnál - Gadžo (2014) (epizóda)
Jasně. Vypíchnout jednu zrovna slušnou pracující romskou rodinu a tím argumentovat na celou romskou komunitu - to je objektivní dokument??? Kde to jsme...
Charlie musí zemřít (2013)
Skvělej soundtrack! Moby je nesmrtelnej :)
Interview s upírom (1994)
Taková malá klasika. Kam se hrabou dnešní upírovky! A Brad je monstrózní.
Diana (2013)
Naomi Watts mám hodně ráda,ale v této roli mi absolutně nesedla. Jinak snímek jako celek působí dost lacině. Chválím ale zaměření na jeden úsek z Dianina života, to se povedlo. Charita, nášlapné miny atd. - to mi přišlo zbytečné, o tom snad každý ví.