Recenzie (268)
Jako v bavlnce (2020)
Hyenismus v praxi
Ako dostať deda z domu (2020)
Skvely obsazeni a nic z toho...
Mladý Sheldon (2017) (seriál)
Chapu, ze Sheldon ma asi takovej byt.... ale ten kluk je ksicht a osina v zadku. Nemluve o obstaroznim “Leonardovi s babcou Penny”. Neda se divat.
Come Together (2016)
Bylo by osvezujici videt takovy reklamy obcas taky v televizi:)..
Dokonalá lož (2019)
Herecky nic proti, to vazne ne, jen si nemuzu pomoct.. Pislo mi to nudne a predvidatelne.
Mr. Robot (2015) (seriál)
Skvelej serial, ktery nema sanci nudit. Oproti jinym potesi i rozhodnuti to i pres velky zajem a uspech zbytecne neprodluzovat a utnout myslenku tak jak by mela byt, ale co si budem, jasne ze by asi vsechny zajimal “the real one”...
Pacifik - Guadalcanal/Leckie (2010) (epizóda)
Bratrstvo neohrozenych to teda neni, ale furt paradne udelana miniserie
Nebo s.r.o. (2019) (seriál)
Tak dlouho to cloveku vyskakuje na HBO az si rekne ze to zkusi... A i pres prvni divnosti, i ze v druhy serii ceka na najaky souvislosti co nejsou, je to vlastne... skvely! U dost veci si rika clovek jestli je to nutny, u dalsich pukne smichy. Je to proste o cloveku a kdo zna Lonely Island a jejich styl humoru zna i Jormu, takze.. Asi tak. Daniel i Steve si to tam podle me vylozene uzivaj nebo mam z toho ten pocit, zbytek nenudi ani neotravuje spis naopak. Tak snad bude dalsi serie...
Vita a Virginia (2018)
Prijemny soundtrack, clovek dostane chut si od ni hned neco precist a pochopit tak i vic o cem se v tom filmu vlastne bavi (a za knizkou videt zase souvislosti).
Judy (2019)
Ja vlastne nevim jestli film jako takovej se mi libil, skoda, ze se zamerili jen na posledni rok a celkove z jejiho zivota je tam dost malo nebo jen okrajove zmineno aby clovek co nevi pochopil kontext... Ale sakra, tohle ze je Bridget?! Podle me skvelej vykon.