Recenzie (72)
Menu (2022)
Začátek jako od Agathy Christie a jejích Deset malých černoušků.. následně jsem tak čtvrtku filmu prospala.. :D .. aby mě druhá polovina opět probrala a udržela vzhůru v režimu znepokojující černé komedie. Bizár skoro jako od Ariho Astera. :)
Bod obnovy (2023)
Vizuálně úchvatné, neznámá hlavní herečka velmi dobrá, co pokulhává je slabý nezajímavý scénář..
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
Milá, hezká a koukací pohádka. :)
Láska je Láska (2004) (seriál)
Hodnocení prvních dvou a poloviny třetí série. Zábavné, vtipné a celkem i sympatické postavy. :)
Najkrajšie bývanie (2011) (relácia)
Honosné domy, které si mnoho lidí může postavit maximálně ve hře The Sims.
Útok mutantů (2016)
Prima cool, deset hodin večer a já naivně doufala že tam nebudou ty hrůzostrašné animované příšerky. :D
Everest (2015)
Stálo to za to? Přírodu musí mít člověk vždy v úctě.
Princezná zakliata v čase (2020)
Příběh byl maličko slabší, čekala jsem více. Ovšem hudba, kamera a efekty, to byla lahoda pro oči i uši, i když mi trošku vadil hlas princezniny pomocnice. Inspirace jinými filmy zde byla zjevná, ale nevadila mi. Při počtu již vymyšlených příběhů bude čím dál tím obtížnější vymýšlet něco naprosto originálního. Dávám čtyři hvězdičky, jelikož to pro mě bylo za posledních pět let od Anděla páně 2 konečně příjemné překvapení. :)
Zostaň so mnou (2014)
Opět jedna dojemná jednohubka s předvídatelným dějem.
Díra (2019)
Hamty hamty ať mám víc než tamty...